Anuomet traukinys į Klaipėdą važinėjo tik „ant juoko“…  

Vakar vykusio Šilutės rajono Savivaldybės tarybos posėdžio pabaigoje Sandra Tamašauskienė pateikė užklausimą: ar yra numatyta atnaujinti susiekimą su Klaipėda traukiniu, ir kas dėl to daroma?  

Į tai Šilutės rajono meras Vytautas Laurinaitis atsakė, kad jo duomenimis nėra bandoma atnaujinti šio susiekimo, nes nėra tokio poreikio. Bet pridūrė, kad jei būtų naudinga vykstantiems į Klaipėdą – gal būtų galima kalbėti apie tai. Ir tęsė, kad šitas maršrutas buvo panaikintas kaip neekonomiškas, tai nemano, kad šita situacija būtų pasikeitusi ir jis būtų ekonomiškai naudingas dabar. O baigė teigdamas, kad būtų galima pasidomėti, kiek bus vykstančiųjų.

Prie šios diskusijos prisijungė tarybos narys Raimundas Ambrozaitis sakydamas, kad maršrutas buvo panaikintas, kol tas geležinkelio ruožas buvo neremontuotas. O šiandien traukinys greičiau pasiekia Klaipėdą, kaip prieš remonto darbus. Todėl taip pat pasiūlė atlikti gyventojų apklausą.

Čia galima būtų prisiminti ne taip jau senus laikus ir įsiterpti į politikų diskusiją. Ypač kalbant apie keleivių vežimo ekonomiškumą. Prieš dešimt metų, pradėjus viaduko Klaipėdoje per Liepų gatvės remontą, keleivinių traukinių eismas iš Šilutės buvo laikinai nutrauktas. Tas tęsėsi iki 2008 metų gegužės 25 dienos, kada, kaip sakydavo dar senesniais laikais – „liaudžiai pageidaujant“, keleivinių traukinių eismas į Klaipėdą buvo atnaujintas. Tik jau tuomet iš pat pradžių buvo aišku, kad šis maršrutas bus nerentabilus, nes traukinys į uostamiestį važiuodavo tokiu metu, kai buvo niekam reikalinga. Natūralu, kad tuščiai varinėti traukinį neapsimoka, tad po kurio laiko šis maršrutą geležinkeliečiai uždarė.

O važinėjančių į Klaipėdą dirbti iš Šilutės jau senai yra tikrai labai nemažai. Nesant kitos išeities, visi važiuoja savo automobiliais. Tad iš ties atlikus ne menamą, o realią važinėjančių į Klaipėdą apklausą ir turėtų paaiškėti – reikia rytinio traukinio dirbantiems į Klaipėdą ir vakarinio į Šilutę atgal namo, ar ne.

Traukinys-2

Traukinių tvarkaraštis iki 2006 metų.

Traukinys-1

Atkurto maršruto traukinių tvarkaraštis.

9 Comments on "Anuomet traukinys į Klaipėdą važinėjo tik „ant juoko“…  "

  1. Negaliu kalbėti už dirbančius, bet tie kurie vasarą nori nuvažiuoti prie jūros tikrai bus „už“. Jei nebus norinčių kasdien, tai nors savaitgalį labai prašau.
    Anksčiau nebuvo ant „juoko“, visa šeima gana pigiai važiuodavom prie jūros kelis kartus per savaitę ir buvo patogus laikas

  2. celine | 2016-05-06 at 12:03 |

    as tikrai
    uz ! autobusais vaziuoti labai nepatogu ir atima daugiau laiko . jau senai kalbame kad labai noretume traukinio i klaipeda !!! as tik uz !!!

  3. Reikia | 2016-05-06 at 12:08 |

    Tikrai reikia. Važiavimas traukiniu tikras poilsis. Gali knygą skaityti, ar planšetę vartyti…

  4. Važinėjau traukiniu su savo vaikais, teko su anūkais važiuoti ir atnaujintu traukiniu. Būdavo labai patogu, nes veždavomės ir dviračius. Jei grafikas būtų lankstesnis tikrai daug kas važiuotų.

  5. Renata | 2016-05-06 at 12:56 |

    Traukinys labai patogi ir erdvi susisiekimo priemonė, ypač vasarą kai autobusai būna tvankūs ir sausakimši. Mielai juo naudočiausi ir kitais metų laikais keliaujant į Klaipėdą.

  6. Lijana | 2016-05-06 at 15:13 |

    Reikia,tikrai nes daug kam tenka daznai vaziuoti i klaipeda o traukinys patogesne susisiekimo priemone nei autobusas ypac vaziuojant su vaikais

  7. traukinukas reikalingas dirbantiems ir poilsiaujantiems. Važiuodavau, kartais net dviratį įsidėdavau. Jei grafikas būtų geras, tai daug važiuotų. O Dituvos sodininkai net piketavo kai traukinuką nuėmė. Padarykit vieną gerą darbą dėl žmonių.

  8. Kas daugiau teršia atmosferą traukinys ar šimtai automobilių tuo pačiu metu. Tik žinoma turi būti protingai parengtas grafikas kad naudinga ir patogu būtų daugumai

  9. Orinta | 2016-05-27 at 13:00 |

    Vienareikšmiškai už!!!!!

Leave a comment

Your email address will not be published.


*