Palangoje gera visais metų laikais

Netiesa, kad į tą pačią upę negalima įbristi du kartus. Kitokia ji tik atsinaujinimu, o bet kuri kelionė į žinomas vietas tuo ir įdomesnė, kad kas kartą randi ką nors nauja. Taip ir su mūsų kelione į Palangą.

Sausio 26-osios rytą didelis būrys Šilutės Trečiojo amžiaus universiteto klausytojų išvyko į ekskursiją į Palangą. Jau iš anksto buvome nutarę aplankyti Palangos gintaro muziejų, pasivaikščioti pajūriu, papietauti mieste ir grįžtant namo aplankyti Babilono sodus.

Oras pasitaikė nešaltas, nors ir gaivus. Šiek tiek slidžiais parko takeliais, tačiau laimingai visi nuėjome iki Gintaro muziejaus (Palangoje daugiau sniego).

Kol mūsų kelionės vadovė Vida Nemanienė pasirūpino nupirkti bilietus, mes pasikabinome paltus ir pasiruošėme ekskursijai. Apie porą valandų gidė mus vedžiojo po muziejaus sales, pasakodama apie įvairias ekspozicijas. Buvo įdomu plačiau sužinoti apie gintaro kilmę, jo radybos vietas, panaudojimą. Visus domino Saulės akmuo, kuris iš tikrųjų paliko įspūdį ir savo dydžiu, ir spalva, ir jo dingimo ir atsiradimo istorijomis. Turėjome galimybę savo rankas išsitrinti gintaro dulkėmis ir pajusti gintaro kvapą.

Atsisveikinę su muziejaus darbuotoja, per parką nuėjome į J. Basanavičiaus gatvę. Eidami kvėpavome pušų aromatu, apgaubti jūrine vėsa. Papietavome kavinėje „Vandenis“ ir nukeliavome prie jūros. Ant tilto vaikščiojo daug miestiečių ir miesto svečių, kuriems jūra graži ne tik vasarą.

Atėjus vakarui, palikome svetingąją Palangą ir išvažiavome į Babilono sodus. Svajojome pasivaikščioti po daugybės žibintų nušviestą sodą ir pasijusti tarsi pasakoje. Tie, kas Babilono soduose lankėsi nebe pirmą kartą, ir tie, kurie vaikščiojo pirmą kartą, nenusivylėme. Vakaro fone įspūdingai atrodė visi statiniai: Eifelio ir Pizos bokštai, Sidnėjaus operos teatras ir Paryžiaus Triumfo arka bei daugelis kitų. Nuostabu apkeliauti įspūdingiausius pasaulio stebuklus per kelias valandas. Pasidarėme asmenukių prie Didžiosios Kinų sienos, Branderburgo vartų, Big Beno ir kitų miniatiūrų. Jaukioje kavinėje gėrėme kavą ir arbatą, dalijomės įspūdžiais, na o už lango šviečiantis Eifelio bokštas kurstė svajones. Ekskursija visi likome labai patenkinti. Atsisveikindami dėkojome organizatorėms už turiningą kelionę, padovanojusią daug gražių įspūdžių. Į keliones vykstame TAU klausytojų lėšomis.

Ši kelionė įrodė, kad bet kuri, kad ir pažįstama vieta, kiekvieną kartą įsirašo į atmintį vis kuo nors nauju ir netikėtu. Todėl niekada neatsisakykime galimybės, teigdami, kad viskas jau žinoma.

Be the first to comment on "Palangoje gera visais metų laikais"