Po tradicinių vaikštynių – dovanos iš Trijų Karalių delnų

Jau tapo graži tradicija Trijų Karalių dieną pamatyti teatralizuotą eiseną, kai su Žvaigždute Rytų išminčiai Kasparas, Merkelis ir Baltazaras lanko senelius, naujagimius, įstaigas ir organizacijas.

Nuo 2002 m. šias vaikštynes ėmė rengti Pagėgių miesto bendruomenė. Vėliau į bendrystę organizuojant renginį stojo Pagėgių savivaldybės kultūros centro kolektyvas, dar vėliau prisijungė Neįgaliųjų draugija, pasiuvusi puošnius rūbus.

Šiemet Trijų Karalių diena buvo sekmadienis, todėl neatsitiktinai išminčiai lankėsi Rukų Šv. Antano Paduviečio parapijos bažnyčioje, dalijo tikinčiuosius tradicinėmis dovanomis – aukso dulkėmis, miros šakelėmis ir smilkalais, padėkojo klebonui Kaziui Žutautui už prasmingą bendrystę.

Pagėgių Šv. Kryžiaus bažnyčioje, po Šv. Mišių Trys Karaliai turėjo specialią užduotį – įteikti apdovanojimus. Metų pabaigoje Pagėgių kultūros centras organizavo konkursą „Papuošk miestą savo žibančiu karpinių langu“.

Kultūros centro direktorė Svetlana Jašinskienė padėkojo visiems, kurie puošė savo įstaigų ar privačių namų langus. Jaukiai praeivius nuteikė Irenos Jurkūnienės gėlių parduotuvės vitrina, Martyno Jankaus muziejaus, Pagėgių Algimanto Mackaus gimnazijos, Pagėgių Vydūno viešosios bibliotekos, Jelenos Jankauskienės kirpyklos, Pagėgių jaunimo klubo VIA, Pagėgių savivaldybės turizmo informacijos centro išradingai papuošti langai ar aplinka.

Iš Trijų Karalių delnų apdovanojimai buvo įteikti VSAT Pagėgių rinktinės kolektyvui (I vieta), Pagėgių m. Birutės g. daugiabučio nr. 5 gyventojams (II vieta), Pagėgių kredito unijos kolektyvui (III vieta).

Pagėgių miesto seniūnas Dainius Maciukevičius įteikė specialius apdovanojimus Pagėgių miesto gyventojams Česlovui ir Laimai Dailidėms bei Gražinai ir Egidijui Jociams už nuolatinį savo gyvenamosios aplinkos šventinį papuošimą.

Pagėgių kultūros centro informacija

Be the first to comment on "Po tradicinių vaikštynių – dovanos iš Trijų Karalių delnų"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*